BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 4 December 2011

hi december.




assalamualaikum dan hi . .

sekejap je masa berlalu . . bape hari jee lagi , dah masuk tahun baru . kan ? macam tak percaya je rasaa . .

minggu lepas pergi kuantan .. seroonok sangat dapat jumpa hero kecil saya . ayan ~ huhuu .

pastu kebetulan pulak , ade majlis pertunangan cuzen tersyg .. tahniah kak maiza :)

saya bila lagi ? jengjengjeng ~ tungguuuuu ~ suprisee ! ;p

pas balik je dari kuantan , terus pi jumpa kawan rapat sy yg datan
g dari kedah . happyy sgt dapat jumpaa lagi . agak suprise jugakk laaa kann sbb dia dtg mgejuttt ..

ahaa semlm tgk citer * ombak rinduu *

memang terbaikkkkkkkkkkkkkkkk. sedihh . . * kuwa airmate ;p
5 bintang untuk ombak rindu :)

rajin sungguh saya meng update belog harini .. sebab saya ngah boring . huhu. harini dan besok tak dapat pergi kelas .. besok kene pegi hospital . nak cek darah . takut dgn jarum . :(

berdebar sangat . harap2 semua result okayy .. dah beberapa bulaan saya kurang sihat sebenarnyaa . . tapi asyik tangguh jee . tak sukeee pergi hospital
;p

taktahu nak terangkan macam mane saya rase . . harap2 semuanyaa okay , amin ....


okay perut dahh nyanyi2 dahh ... jap lagi masa untuk memasak . :0




jum masak masak
bye byee ~